دریایی از مطالب دوست داشتنی

بهترین و جذاب ترین اخبار و...

دریایی از مطالب دوست داشتنی

بهترین و جذاب ترین اخبار و...

وبسایت Sweet Sea (دریای شیرین) در تلاش است که بهترین آهنگ های زبان اصلی، کلیپ ها، اخبار فرهنگی و علمی را به شما هم وطنان ارائه کند. شما میتوانید با استفاده از منوی بالا و گزینه تماس با من، فایل های درخواستی خود را اعلام کنید. نکته : استغاده از مطالب وبلاگ فقط با درج آدرس وبلاگ به عنوان منبع. با تشکر.

انبمیشن اورست

پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۶ ب.ظ

   یونیورسال از اکران انیمشین جدید استودیو دریم‌ورکس انیمیشن به نام اورست (Everest)، در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۱۳۹۸) خبر داد.


   در انیمیشن Everest، قرار است یک سفر شگفت انگیز ۳ هزار مایلی از خیابان‌های شانگهای چین تا قله اورست را شاهد باشیم. این گروه که اعضای آن را یک خانواده تشکیل می‌دهد، در طول ماجراجویی با یتی جوان آشنا می‌شوند و تصمیم می‌گیرند با دوستی و اتحاد با این موجود جادویی، در یک سفر هیجان انگیز قله اورست را فتح کنند.

  

   تیم جانسون، کارگردان انیمیشن‌هایی چون آن سوی پرچین (Over the Hedge) و خانه (Home)، کارگردانی انیمیشن Everest بر عهده خواهد داشت وتاد ویلدرمن به عنوان دستیار کارگردان در ساخت این انیمیشن به جانسون کمک خواهد کرد. کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن Everest بر عهده ویلیام دیویس، نویسنده انیمیشن‌هایی چون How to Train Your Dragon و گربه چکمه پوش (Puss in Boots)، خواهد بود و سوزان بویرجی نیز به عنوان تهیه کننده در این انیمیشن حضور خواهد داشت.




   منبع: زوم جی

   جمع آورنده: SweetSea

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۰۶
  • ۱۸۳ نمایش
  • محمد سعادتی

انیمیشن Everest

دریم ورکس انیمیشن

یونیورسال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی