دریایی از مطالب دوست داشتنی

بهترین و جذاب ترین اخبار و...

دریایی از مطالب دوست داشتنی

بهترین و جذاب ترین اخبار و...

وبسایت Sweet Sea (دریای شیرین) در تلاش است که بهترین آهنگ های زبان اصلی، کلیپ ها، اخبار فرهنگی و علمی را به شما هم وطنان ارائه کند. شما میتوانید با استفاده از منوی بالا و گزینه تماس با من، فایل های درخواستی خود را اعلام کنید. نکته : استغاده از مطالب وبلاگ فقط با درج آدرس وبلاگ به عنوان منبع. با تشکر.

اکران مربی اژدها 3

پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۸ ب.ظ

   کمپانی یونیورسال (که در سال اواخر سال ۲۰۱۶ دریم ورکس انیمیشن را خریده است) اکران انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۳ (مربی اژدها ۳ یا How to Train Your Dragon 3) را تا اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی عقب انداخت.


   طرفداران مجموعه چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم (How To Train Your Dragon) باید کمی بیشتر برای انتشار و تماشای قسمت سوم این مجموعه صبر کنند. کمپانی یونیورسال به تازگی تقویم اکران فیلم‌های آینده خود را بروزرسانی کرده است که از جمله مهم‌ترین تغییرات آن می‌توان به عقب افتادن اکران فیلم How to Train Your Dragon 3 تا سال ۲۰۱۹ میلادی اشاره کرد. این انیمیشن قرار است در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۹ (۱۰ اسفند ۱۳۹۷) به روی پرده برود، پیش از این انیمیشن How to Train Your Dragon 3 قرار بود در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۸ (۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران شود.


  مجموعه How to Train Your Dragon، یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های سینمایی چند سال اخیر است و قسمت سوم آن یکی از مورد انتظارترین انیمیشن‌های در دست ساخت است. هیکاپ با صداپیشگی جی باروچل، به همراه اژدهای صلح جو خود به نام بی‌دندون، در انیمیشن How to Train Your Dragon 3 باز خواهند گشت. هنوز اطلاعاتی از داستان این قسمت منتشر نشده است، با این حال، انتظار می‌رود آن‌ها با مشکل بزرگ‌تری در این قسمت روبرو شوند.

How to Train Your Dragon 2


   دن دبلوا که کارگردانی دو قسمت اول این مجموعه را بر عهده داشته است، برای کارگردانی قسمت سوم نیز باز خواهد گشت. علاوه بر باروچل، کریستین ویگ، جونا هیل، کیت بلانشت، جرارد باتلر، تی جی میلر، آمریکای فررا، جایمن هانسو، کریگ فرگوسن و کریستوفر مینتز-پلاسه دیگر بازیگرانی هستند که در این قسمت حضور خواهند داشت.

 



‌  منبع: زوم جی

   جمع آورنده: SweetSea

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۰۶
  • ۱۳۹۴ نمایش
  • محمد سعادتی

نظرات (۲)

سلام و عرض سلام
ببخشید میخواستم بدونم دقیقا زمان انتشار این انیمیشن زیبا چه موقعی است

لطفا پیگیری کنید
با تشکر
سلام ببخشید تا حالا هیچ تریلر یا خبره جدیدی نرسیده؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی