دریایی از مطالب دوست داشتنی

بهترین و جذاب ترین اخبار و...

دریایی از مطالب دوست داشتنی

بهترین و جذاب ترین اخبار و...

وبسایت Sweet Sea (دریای شیرین) در تلاش است که بهترین آهنگ های زبان اصلی، کلیپ ها، اخبار فرهنگی و علمی را به شما هم وطنان ارائه کند. شما میتوانید با استفاده از منوی بالا و گزینه تماس با من، فایل های درخواستی خود را اعلام کنید. نکته : استغاده از مطالب وبلاگ فقط با درج آدرس وبلاگ به عنوان منبع. با تشکر.

دلایل احتمالی بسته شدن تاینی موویز

يكشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳ ق.ظ

   اگر اهل فیلم و سریال باشید حتما نام (تاینی موویز) به گوشتان خورده است. اما حال چند وقتی که این سایت آپدیت نمیشود. برخی منابع می گویند :«شش نفر از عوامل یک سایت با مطالب مستهجل (احتمال اتاینی موویز) دستگیر شده اند.» اما چرا تاینی موویز؟؟؟


ما در این بخش از SweetSea، به بررسی چند دلیل احتمالی از بسته شدن این وبسایت می پردازیم.


1- رقابت فرهنگی

   همان طور که می دانید تاینی موویز دارای رتبه 28 بین سایت های ایرانی در Alexa (سایتی که میزان بازدید سایت ها را میسنجد) را دارد. پس ممکن است :«برخی سایت های ارائه فیلم ها به صورت آنلاین و یا فروشنده از این قضیه خوشحال نبوده و مثلا خواسته اند، با استفاده از قانون کپی رایت تاینی را از میدان بدر کنند.


2- ارائه فیلم های بدون سانسور و حذفیات

   این را همه میدانند که تاینی فیلم هایش بدون سانسور و حذفیات است (البته این اواخر برخی فیلم هایش را با نسخه سانسور شده هم ارائه میداد). پس احتمالا وزارت فرهنگ و ارشاد از آنها شکایت نموده است(البته طی اخباری که درستی آنرا نمی دانیم، این وزارت خود را از این قضیه کنار کشیده است.)، البته یک سوال باقی می ماند که چرا با این همه تأخیر، سوالی است که جوابش را نمیدانم.


3- اشتباه

  شاید این واژه مسخره باشد، اما خودم وقتی در گوگل نام «تاینی موویز» را سرچ میکنم. چندین سایت برایم ظاهر میشود که نام تاینی را دارند اما تاینی واقعی نیستند.

   یکبار هم وارد یک سایت شدم که برای دانلود فیلم و سریال بود، اما همان ابتدا بر روی هر نقطه از صفحه که کلیک میکردم،مرا به سایت های بسیار مستهجل هدایت میکرد. پس احتمال دارد : تاینی که ما می شناسیم را با یکی از این سایت ها اشتباه گرفته باشند.


4- رقابت سیاسی

   این را از من نشنیده بگیرید، اما ممکن است برخی از مسئولین برای اینکه خود را توانا تر و قانون مدار تر از بقیه مسئولین نشان دهند، تاینی را هدف قرار داده اند.


   حال نظر شما چیست؟ آیا تاینی دوباره باز میشود؟ یا باید برای تاینی جایگزینی یافت؟




   منابع : مووی مگ، موبایل نیوتل

    جمع آورنده و منبع اصلی: SweetSea


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۰۹
  • ۲۴۵ نمایش
  • محمد سعادتی

تاینی موویز

فیلم و سریال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی