دریایی از مطالب دوست داشتنی

بهترین و جذاب ترین اخبار و...

دریایی از مطالب دوست داشتنی

بهترین و جذاب ترین اخبار و...

وبسایت Sweet Sea (دریای شیرین) در تلاش است که بهترین آهنگ های زبان اصلی، کلیپ ها، اخبار فرهنگی و علمی را به شما هم وطنان ارائه کند. شما میتوانید با استفاده از منوی بالا و گزینه تماس با من، فایل های درخواستی خود را اعلام کنید. نکته : استغاده از مطالب وبلاگ فقط با درج آدرس وبلاگ به عنوان منبع. با تشکر.

اقتباس هالیوود از پرفروش ترین انیمه ژاپن

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱ ق.ظ

Anime-Your Name-2016-Poster

برای دیدن تصویر با اندازه کامل بر روی آن کلیک کنید.


 جی.جی. آبرامز کارگردان و تهیه کننده مشهور امریکایی با همکاری کمپانی پارامونت قرار است «نام تو» انیمه ژاپنی موفق را به فیلم سینمایی تبدیل کند.

  اریک هایزر فیلمنامه نویس برنده جایزه اسکار نسخه اقتباسی را آماده خواهد کرد.

   به گزارش SweetSea، «نام تو» در سال 2016 تولید شد و با 355 میلیون دلار فروش در سراسر جهان پردرآمدترین انیمه تاریخ شد. این فیلم 12 هفته در ژاپن در صدر جدول پرفروش‌ها بود و بیشترین درآمد را از همین کشور به دست آورد.

   این انیمیشن به کارگردانی ماکوتو شینکای داستان یک دختر و پسر نوجوان را روایت می‌کند که پی می‌برند توانایی جابجایی بدن‌های خود را دارند و تلاش می‌کنند جلوی ی فاجعه را بگیرند.

   به گزارش اسکرین دیلی، آبرامز قرار است به نمایندگی از کمپانی بد ربات این فیلم را تهیه کند. او و پارامونت با همکاری شرکت توهو تهیه کننده فیلم اصلی تولید را پیش خواهند برد و اریک هایزر که برای فیلمنامه «ورود» اسکار برد، نسخه سینمایی را خواهد نوشت.

   امسال فیلم سینمایی «شبح در پوسته» با بازی اسکارلت جوهانسن که اقتباسی از یک انیکه ژاپنی بود، در گیشه دنیا با موفقیت روبه‌رو شد و به نظر می‌رسد علاقه هالیوود به تبدیل انیمیشن‌های دوبعدی ژاپنی را وارد مرحله جدیدی کرد.




   منابع: مووی مگ

   جمع آورنده: SweetSea

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۲۸
  • ۳۳۷ نمایش
  • محمد سعادتی

نام تو (Your Name)

هالیوود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی